dimanche 20 décembre 2015

Mon verdict de Star Wars VII / My review about Star Wars VII

Mon verdict de Star Wars VII  /  My review about Star Wars VII


Star Wars Episode VII "Le Réveil de la Force" mon verdict : 

J'ai passé une très bonne soirée franchement. J'ai aimé le film. Après c'est vrai qu'il s'inspire beaucoup de l'épisode IV "Un nouvel espoir" faut dire ce qui est mais je n'ai pas été déçu sincèrement. C'est une histoire différente, y a de nouveaux personnages, des anciens et pas mal de surprises. Des clins d'œil, de l'humour, de l'émotion, de l'action. Tous les acteurs (trices) jouent très bien, les décors, les paysages, les costumes, les plans de caméra sont superbes, variés et bien réalisés. Les codes de Star Wars ont été respectés c'est l'essentiel. C'est un premier épisode d'une nouvelle trilogie quoi. Le film n'est pas parfait mais pas mauvais non plus, c'est un bon commencement. 

Le film vaut le détour. Je conseille à ceux qui ne l'ont pas encore vu d'aller le voir au plus vite !

Vivement la suite et l'épisode VIII.

/


Star Wars Episode VII 'The Force Awakens' my verdict and review : 

I spent a very good evening frankly. I liked the movie. After that it's true that this movie inspires itself very much from episode IV 'A New Hope' we have to say that but i haven't been disappointed sincerely. It's a different story, there are new characters, former characters and many surprises. There's some winks, some humor, some emotion, some action. All the actors (tresses) play well, landscapes, stage sets, scenery, decorations, costumes, camera plans are really great, various and well executed. Star Wars codes have been respected it's essential and that's a good thing. It's a 1st Episode of a new trilogy. The movie isn't perfect but not bad, it's a good new beginning. 

This movie really worth it. I advise all people who haven't seen this movie to go to see it quickly !

I can't wait and awaiting the following Episode VIII.

Aucun commentaire: